بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چند خبر از باشگاه استقلال

کیانوش رحمتى: جام ولایت کمک مى کند از شرایط مسابقه خارج نشویم

کیانوش رحمتى، هافبک دفاعى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جام ولایت کمک مى کند تا در تعطیلات لیگ از شرایط مسابقه خارج نشویم.هافبک جنگنده آبى پوشان پایتخت در رابطه با دیدار این تیم مقابل مس سرچشمه اظهار داشت:  در این دیدار مهم ۳ امتیاز بود که کسب کردیم.وى در همین مورد افزود: مس سرچشمه براى کسب حداقل امتیاز پا به میدان گذاشته بود و همین موضوع کار ما را سخت کرد. آنها با تمام بازیکنان خود به دفاع پرداختند و همین موضوع گشودن دروازه مسى ها را برایمان سخت و دشوار کرد. البته خوشحالم که توانستیم پیروز از میدان خارج شویم هرچند تنها با زدن یک گل.رحمتى با اشاره به تعطیلات لیگ به خاطر بازى هاى تیم ملى در مسابقات مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۴ توضیح داد: در این شرایط که بازى هاى لیگ برتر حدود دو هفته تعطیل است، جام ولایت کمک مى کند تیم ما از شرایط مسابقه خارج نشود.هافبک دفاعى آبى پوشان در همین خصوص اضافه کرد: ما در جام ولایت قصد داریم اولین جام خود در این فصل را کسب کنیم و براى این کار کادرفنى و بازیکنان برنامه دارند.رحمتى همچنین با اشاره به درگیرى حنیف عمران زاده و آندرانیک تیموریان در جریان دیدار با مس سرچشمه عنوان کرد: در شرایط مسابقه و فشار بازى این دو بازیکن عصبى شدند و درگیرى کوچکى پیش آمد. خدا را شکر مشکل حل شده و تیم با آرامش کامل براى آغاز بازى هاى لیگ آماده مى شود.
 
حجازى : زمان جام ولایت مناسب نیست

آتیلا حجازى، مربى آبى پوشان اعتقاد دارد هیچ تیمى به غیر از استقلال شایسته قهرمانى در لیگ یازدهم نیست. او گفت: در۱۲ هفته اى که از لیگ گذشته هیچ تیمى به اندازه استقلال شایسته قهرمانى نیست و از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد تا به این مهم در آخر فصل دست پیدا کنیم. استقلال مجموعه اى یکدل و متحد است که براى رسیدن به اهدافش همه با هم هماهنگ هستند و از تمام پتانسیل خود در این باره استفاده مى کنند.امیدوارم تا پایان فصل هم همین روال را ادامه دهیم. وى ادامه داد: شرایط ایده آلى نداریم، تنها مشکلى که در تیم ما وجود دارد غیبت نفرات اصلى در تمرینات است که امیدوارم با بازگشت آنها با توجه به تجربه بالایشان از نظر هماهنگى با مشکل مواجه نشویم. حجازى تصریح کرد: به نظرم زمان برگزارى جام ولایت مناسب نیست. اگر قبل از شروع فصل برگزار مى شد، بهتر بود و باعث مى شد تیم ها به هماهنگى لازم دست پیدا کنند. جدا از این استقلال وپرسپولیس براى حضور در این بازى ها نیمى از نفرات خود را در اختیار ندارند که این، سطح کیفى جام را پایین مى آورد. مربى استقلال افزود: تیم ما براى قهرمانى بسته شده و در این راه هرکارى از دستمان برآید انجام مى دهیم تا انشاالله با قدرت جام قهرمانى را کسب کنیم و هواداران را خوشحال نماییم.

فریبا: بدون بازیکنان اصلى هم قدرتمان را به رخ مى کشیم

بهتاش فریبا، مربى آبى پوشان پایتخت معتقد است در جام ولایت استقلال با قدرت کامل ظاهر مى شود. او در این خصوص گفت: در تعطیلى لیگ فرصت مناسبى داریم تا در جام ولایت عیار تیم خود را بسنجیم و بتوانیم با انگیزه اى مضاعف رو دروى حریفان قرار بگیریم. وى ادامه داد: نباید فراموش کنیم در این جام بازیکنان ملى پوش و اصلى خود را نداریم اما مى خواهیم بدون نفرات اصلى هم قدرت خود را به رخ بکشیم. مربى استقلال در خصوص رویارویى با پرسپولیس افزود: پرسپولیس هم نفرات ملى پوش و اصلى اش را در اختیار ندارد و جنگ نابرابرى با آنها نخواهیم داشت. دراین دربى هم به دنبال برد هستیم و هرکارى مى کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم. فریبا در خصوص حضور بازیکنان در تیم ملى گفت: ما باید با تیم ملى همکارى کنیم چرا که همه ما دنبال موفقیت تیم فوتبال کشورمان هستیم. پیروزى تیم ملى پیروزى ما نیز هست اما امیدوارم این همکارى به ضرر ما تمام نشود. اگر بازیکنان در جریان بازى تیم ملى آسیب ببینند ضربه اش را ما مى خوریم. به هرحال امیدوارم اینطور نشود. وى افزود: متاسفم که خسرو حیدرى مصدوم شد. امیدوارم او هرچه زودتر به میادین برگردد چون نبود خسرو قطعاً به استقلال آسیب مى زند. او بازیکن بسیار خوبى است و آرزوى سلامتى برایش دارم. فریبا در خاتمه صحبت هایش اضافه کرد: تا پایان فصل و در تمام بازى ها به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. از آنها مى خواهم که در ورزشگاه ها حاضر شوند و با حمایت هاى خود زمینه ساز پیروزى هاى آینده تیم شوند.
 
 
       
 
کرار: این بار پرسپولیس را پرگل مى بریم

جاسم کرار، هافبک مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازى بد مس سرچشمه روى ما هم تاثیر گذاشت.مهاجم آبى پوشان پایتخت که در دیدار این تیم مقابل مس سرچشمه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته بود، اظهار داشت: همه انتظار داشتند استقلال مقابل مس سرچشمه با پیروزى پر گل از میدان خارج شود اما مسى ها واقعاً خوب دفاع کردند. وى در همین خصوص به صحبت هایش ادامه داد: با توجه به شرایط ۲تیم در جدول رده بندى همه انتظار داشتند استقلال صدر نشین مقابل مس سرچشمه قعر نشین چند بار دروازه مس را باز کند اما مسى ها بعد از اخراج بازیکنشان هم خوب دفاع کردند. مسى ها براى کسب حداقل امتیاز به تهران آمده بودند و با انجام یک بازى بد و دفاعى روى بازى ما هم تاثیر منفى گذاشتند. البته مهم ۳ امتیاز مسابقه بود و بازگشت به صدر جدول رده بندى بود که به این مهم رسیدیم. هافبک عراقى استقلال با اشاره به بازى هاى پیش روى آبى پوشان در جام ولایت تصریح کرد: البته مسأله دیگر در این مسابقات رویارویى ما و پرسپولیس است. ما قصد داریم این بار در جام ولایت پرسپولیس را با شکست پرگل روبه رو کنیم و چهارمین پیروزى متوالى مقابل سرخپوشان را جشن بگیریم.
 
  
ناراحتى از کیفیت چمن دستگردى

آبى پوشان پایتخت از فردا(جمعه)قرار است در ورزشگاه دستگردى تهران تمرین کنند.نکته اى که موجب نگرانى کادرفنى استقلال شده ، کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه دستگردى است.در همین راستا مسئولین دستگردى قول داده اند کیفیت زمین را به سطح ایده آل برسانند اما مظلومى و همکارانش حق دارند نگران مصدومیت هاى احتمالى بازیکنان باشند.

تمرینات فردا آغاز مى شود

تمرین استقلال پس از ۴ روز تعطیلى از فردا(جمعه) آغاز مى شود. آبى پوشان که پس از دیدار با مس سرچشمه چند روزى را به تعطیلات رفتند قرار است فردا در ورزشگاه دستگردى حاضر شوند ودور جدید تمرینات خود را از سر بگیرند.قرار است استقلالى ها بعد از تمرین جمعه در هتل المپیک اردو بزنند تا روز شنبه به مصاف ناسیونال پاراگوئه در چارچوب رقابت هاى جام ولایت بروند.

اولتیماتوم پورحیدرى به بازیکنان مصاحبه جنجالى کنید، جریمه مى شوید

منصور پورحیدرى، سرپرست آبى پوشان به بازیکنان تیم اولتیماتوم داده است. پورحیدرى به بازیکنان که مصاحبه هاى جنجالى را ظرف روزهاى گذشته انجام داده اند اعلام کرده اگر این مصاحبه ها تکرار شود، گزارش صحبت ها را به کمیته انضباطى مى دهد و قطعا افراد خاطى با جریمه نقدى مواجه خواهند شد. گفتنى است:مصاحبه هاى جنجالى چند بازیکن استقلال موجب ناراحتى مسئولین استقلال شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1390برچسب:التیماتوم,پورحیدری,فریبا,مظلومی,دربی,کرار,برد چهارم,پرسپولیس؛تمرین,اخبار باشگاه,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com